dunyamguzellesti Merhaba hanımlar. Denizli’de önerebileceğiniz detaylı ultrasonu iyi yapan bir yer var mı? Şimdiden teşekkürler.
Nihal-1989 dunyamguzellesti merhaba 🌞 ben devlet hastanesinin orda ultra park diye bir yer var orda yaptırmıştım Cengiz beye . Çok güzel yaptı detaylıca anlattı gösterdi memnun kalmıştım . Doktorum yönlendirdi oraya beni .
Sstrauss dunyamguzellesti Ben Ultrapark’ta yaptırmıştım. Çağrı Güven’i çok söylediler falan benim önemli bir durumum olduğu için aynı gün gitmem gerekiyordu ve Çağrı Beyde 2 gün sonraya randevu bulmuştum. Tesadüfen ultraparka gittim ama çok memnun kaldım. Hatta sonradan öğrendim ki arkadaşlarım da oraay gidip çok memnun kalmışlar.
rumeysa-96 dunyamguzellesti canım ben detaylıya çağrı güvene gittim çok memnun kaldım doktorum tavsiye etmişti zaten 300 tl ödemiştim yılbaşımdan sonra gitmiştim
Nihal-1989 Melikesrmn merhaba yanlış hatırlamıyorsam 250 TL vermiştim .. şu an yılbaşı sonrası zam geldi mi bilmiyorum 🤷♀️
dunyamguzellesti rumeysa-96 teşekkürler canım benim gönderiyi yazalı 20 gün olmuş ama ben de araştırıp Çağrı Bey’i bulmuştum. Ona gittik memnun kaldım. Aklıma takılan cd içerisinde video oluyor mu bebeği? Ben de sadece foto var. Olur diye de çekmek aklımıza gelmedi maalesef.
rumeysa-96 dunyamguzellesti sadce fotoğraf oluyor ben söylemiştim en başta video olmuyor fotoğraf oluyor demişlerdi eşim çekmişti
Tuba-27 Kızlar benimde denizliye gitmem lazım tıp fakültesine git dedi benim doktor aydında yaşıyorum çağrı beyin yeri neresi
Nihal-1989 melegim95 ayrıntılı ultrasonu yapan Cengiz bey di. Beni oraya yönlendiren doktorum cerrah hastanesi Suat Gencer 🥰
Littlecookie Ben de Dr Cagri Guven’e gittim yakin zamanda ayrintili icin. Isine hakim bir hekim, insani cok rahatlatiyor, guven veriyor. Son derece memnun ayrildim. 30 32 haftalar arasi tekrar gidicem😌