F_nur İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız bebeklerimizi🌸❤️ İnanın bende hiç bi şey bilmiyordum ama zamanla öğreniyor insan. Canım benim doğumum martta ilk 3 ay uzun kollu giydiririm diye düşündüm ona göre alışveriş yaptım. Yaklaşık 10 tane alt-üst takım aldım bunların içinde kimisi çıtçıtlı kimisi çıtçıtsız ama sanırım çıtçıtsız olanlar daha kullanışlı olacak çünkü alttan mecburen bi de uzun kollu body giydireceğiz atlet niyetine iki tane üst üste çıt çıtlı belki bebeği sıkar😕 ay olarak içlerinden 3-4 tanesi 0-3 ay hemen büyür dediler e bi de belki kilolu olur dedim 😂 12 tane body var, 14 tane alt var 6 tane tulum var (tulum alt değiştirirken çok kullanışlı olmuyormuş) 1 tane 10 lu hastane çıkışı 2 tane de 5 li hastane çıkışı aldım canım. Benim aldıklarım bu kadar daha yıkamadım eksiğim olursa eğer yine gözüme çarpan o zaman alacağım. Ama eğer bebeğiniz yazın doğacaksa düz body ler tercih edebilirsiniz bu kadar takımdan ziyade yani ben yazın öyle yapacağım. Marka konusunda da andywawa, idilbaby, hm, Zara, Aziz bebe tercih edebilirsin ürünleri pamuklu ve çok tatlış. E bebekte de güzel şeyler oluyor yakalarsan fiyatları da uygun. Aklına takılan başka bi şey olursa yardımcı olurum canım 💐🌸