Günaydın arkadaşlar. Ben 19 haftalık hamileyim ama ben balık gibi nadir çok az süzülme dışında hareket hissedemiyorum. Ne zaman tam olarak hissederim kızımın hareketlerini. Bazen oluyor bazen hiç olmuyir ve insan korkuyor haliyle. İlk gebelik diye mi hissedemiyorum acaba?