kızlar merhaba en son adet tarihim 20 kasım 4 idrar testi yaptım çift çizgi cıktı ama utrosyonda kese yok şuan 5 hafta 3 günlük gösteriyor programa göre doktor yeni ondan görülmez dedi bugün için çağırdı normal mi adetime 3 gün vardı gittim de lekenme oldum kesilmistim