bus91 20 haftalık hamıleyım gaz sancısı gıbı dun geceden beri aşırı ağrım var böle alttan vuruyor gıbı cok şükür kanama herhangı birşey yok ama mide bulantımda var bunu yaşayan varmı?
ecembugra53 bus91 canım hamilelikte gaz normal ılık su iç canım 😊 bol bol hepsi normal doğum yapınca hepsi geçecek Kafana takma sen hamileliğin tadını çıkar
Gigy bus91 ay benim de öyle 20.haftaya girdik bebek büyüyor diye düşündüm biraz geçer gibi oldu usuttum sanırım 😔geçmez ise doktorunuza danışın yine de
Bsmlh bus91 ben basından beri gazdan mahvoldum sancılarım hep gaz çıktı 20 haftamdayım gün kurusu kayısı şekersiz kaynatıp aç karnına tüket çok fayda goreceksın
ecembugra53 bus91 gazsancıdı o canım korkma bende hamileyken cok olırdu ölürdüm doğurdum ben 😊 cok olırdu bana da gaz sancısı canım çıkık su iç bol bol gaz yapan şeylerden uzak dur
bus91 Happybabyyy baklagilde tüketmedım aslında 2 gundur hatta hafta sonu evde olunca sebze ağırlıklı beslendım hafta içi çok dıkkat edemıyotum katı gıdıyor hep dıye
Happybabyyy bus91 Karnabahar da yapabliyor. Gaz sancisidir muhtemelen. Gaz cikarmana rağmen gecmezse icin rhat etmesi icin gidersin yinede doktora
Bsmlh bus91 simdi fenalaştığı için Dr yanından çıktım ilaçsız olmaz aşırı gaz dedi ilaç verdı bence sizde Dr konuşun alırı ise