Merhaba sevgili anneler. Hamileliğim 11+5 deyim. Bu hafta aşırı susuyorum. Günde 4 Lt ye yakın su içtiğim halde geceleri özellikle dudaklarım kupkuru dilim damağım kuruyor. Bu beni gece çok rahatsız sırf bu yüzden uyanıyorum. Çok korkuyorum. Bu normal bişey mi?