Bahar1_ Benim doktorum devlette. 38+1 olduk bugün için gelirsin demişti haftaya da gün verecek doğum olacaktı. Bir duydum mi doktor 10gün yokmuş. Ne yapacağım bilmiyorum telaşa kapıldım çok üzgünüm.
GoldenRose21 Ayssmom benimki de bi anda ortadan kayboldu ve yönlendirme filan kesinlikle olmadı. 8. Ayda dımdızlak ortada kaldım . Neyse ki bulduğum dr iyi çıktı onunla devam ediyorum
Bahar1_ Bekliyorum bakalım diğer doktorları sıra aldım doktora ulaşmaya çalışıyorum inşallah sıkıntı olmaz 😔
Bahar1_ Bu da yapmamış ya rast gele başka doktora gireceğim numarası da yok bende ulaşmaya çalışıyorum bakalım