Merhaba 3. Hamileligim ve 3. Sezaryanim olucak nasipse sezaryanda genelde 38+5 te aliyorlar fakat ben tam 39 u gormek istiyorum benim gibi ikinci 3. Gebeligini yasayip 39. Haftayi goren varsa tecrubelerinize ihtiyacim var ? Bir sorun oluyormu 39 a kadar beklemek?