Sağolun kızlar doktorum normal dedi fakat detaylıda çıkan bebeğe giden damarlarda çentik olunca endişe ettim kızımda hep önden gidiyor kilolu bebek vs derdi bunda normal dedi ama pürüz olunca acaba mı diyorsun kıyaslamadan ziyade doktora bile endişeyle bakıyorum artık 🙈