Peram Merhaba arkadaşlar 6 aylık hamileyim ilk hamileliğim bu aralar bi doğum korkusu sardı beni siz neler yaşadınız sizde böyle hissediyo musunuz belirsizlik acemilik hepsi korkutuyo gün geçtikçe siz de benim gibi misiniz 🙄
ecembugra53 Peram canım bak 2 ay önce Doğum yaptım 24 sancı cektim ayni aldım milletin dediği gibi değilmiş benim acı eşiğim cok düşüştür hiç dayanamam ki ben dayandım korkulacak bişeu yokmuş olmadı spinal sezeryan oldum malesef istediğin soruyu sorabilirsin hiç korkma kendini rahat bırak hastaneye girdiğin am hepdi bi an da bitiyormuş bi an da anlamıyorsun valla 😊
Cemosum Peram emin ol ilkler daha rahat hic bisey bilmiyosun. Korkma.ben 12 sene önce kızımı dogurdum inan anlamadan. Şimdi ikinci hamileliğim.herseyin bilincindesin. Korkma cnm
Peram ecembugra53 çok teşekkür ederim cevabın için 😊 ben yurtdışındayım ailem türkiyede o yüzden de biraz tedirginim yalnızlık bilgisizlik insana artı bi korku getiriyo 😊 inşallah ben de senin gibi hemen atlatırım 🙏
ecembugra53 Peram ne denek canm 😊 Rabbim kolay doğumlar nasip etsin sana sen akışına bırak bwm de senin gibiydin ne olucak nasıl olucak diyordum bi baktım bebeğim kucağım da 😊 hiç bişeu anlamıyorsun bi an da hersey olup bitiyor valla
aybkkra Peram aynen öyle bende çok problem ederim herşeyi ama sen şimdi bebişin aşamalarının güzel geçmesini düşün, zaten zamanı gelince doğumu düşüneceksin boşuna kendini yıpratma hiç. Hamileliğini güzel geçir sonra korkuyuda yaşayacaz mutluluğuda ☺️
Anne18 Peram bende 6 aylık gebeyim bende çok korkuyorum valla siz şeker yüklemesi yaptırdınız mı acaba
Peram Anne18 hayır yaptırmadım bununla alakalı bişeyde demediler burda 🤷♀️ zaten yaptırma taraftarı da değildim açıkcası