Mommy_006 Akşam 9.30dan beri hissetmiyorum, geceyi uyutmazdı o kadar rahat uyuttuki, simdi esimi uyandırmadan acile nst ye gitcem, o kdar dokundum hırpaladım da tepki yok, 38+1 iz normal mi korkuyorum…
Bebislerimiz Yeri daraldi diyorlar gece sen uyuyunca hareket etmis olabilirsin ama sen ihmal etme doktora git 🙏🏼
Mommy_006 Ayssmom evde 16 aylık kızım var die kendim geldim, ve dğuma aldılar beni, şuan minik kucağımda sağlıkla🙏🏻
Veraveannesi Git git git korkutmak istemem ama saf gibi doktorum 37. Haftamda hareketleri azalacak dedi 38 e girerken hareketleri azaldı aa doktor demişti dedim önemsemedim 38+2 de kontrole diye gittim nst de kalp atışları zayıf çıktı halbuki kıpırdanıyordu hiç hareketsiz değildi ama boynuna 2 tur kordon dolanmış ultrasonda gördü doktor 3. Süde vucuduna doğum anında ortaya çıktı acil sezeryan sabah gittim öğlen kucağımdaydı çok salağım diye dövünüp durdum
Mommy_006 Anne18 nst ii cıktı ama haftam dolduu icin doktor aldı 2 ocak yerine bugün soğdu, ilk gebelikten dolayı sezeryan olacaktım zaten :) sukur iiz🌸 sağlıkla darısı sizlere olsun🌸
Veraveannesi Mommy_006 ayy allah analı babalı büyütsün inşallah hikayelerimiz benzemiş ben hiç çantasız falan gitmiştim eşim eve gidip alana kadar doğurdum nstmiz kötüydü bizim 😂