💕💕💕
24/05/2018 saat 11:30...💙💙
Oğlum,Eymen Abdullahımı aldım kucağıma elhamdülillah.❣
Sezeryan oldum ve çok korkuyordum gerçi ben normalden de korkuyordum👊👊 mecbur bir şekilde cıkacaktı bu çocuk ve ben sezeryanı tercih ettim normalin daha sağlıklı olduğunu bilmeme rağmen.💞
Neyse saat 9 da geldik hastaneye ve yatış işlemlerini başlattık anestezi uzmanıyla görüştük ve anlaşmamızı yaptık belden uyuşturacaktı beni yani spinal olacaktım. Tabi bende daha çok korku oldu beni keserken ben uyanık olacaktım ama inanin sandığım gibi bir korku yokmuş. Ameliyathaneye alıp hazırladılar beni. Anestezi uzmani geldi ve iğneyi yaptı. Kimseye bakmayın kızlar sinek ısırıği kadar bile ağrımıyor düşünün ben dedim ki iğne işi bittimi meğerse bitmiş bende bir sıcaklık var )))) 🍀
Birde bana sakinleştirici yapmışlar derken derken 10 dakika sürmedi bebegim perdenin arkasından bana bakıyor 💕💕💕💕💕💕 15 dakika kadar da benim dikişlerim sürdü ve ben bu sırada bebegimin giyinişini izledim zaman nasıl geçti hiiç bilmedim. Sonrası operasyon bitti ve odama götürdüler beni herkes orada ama bendeki sakinleştiriciden dolayi öyle boş boş bakıyorum etrafa neyse sakinleştirici geçti ve ben başladım ameliyati anlatmaya )))) sonrası malum illaki acıyor canınız yanıyor ama dayanılmayacak gibi degil. Ilk kalkış zorladi biraz ama sıktım dişimi ve geçti şuan hersey yolunda ve biz cok mutluyuz. Allah bu mutluluğu sizlerede nasib etsin kızlar 🍀🍀🍀🍀