Dileknur-1005 Twinsmom35 Allahın izniyle ikisinide sağsalım kucağına almayı nasip etsin Yüce Rabbim 🤗
Aysegultkk Benimde 19+3 inşallah sağlıkcakla kucağımıza alırız hepimiz 🥰 bebişlerinizin kiloları ne kadar kızlar haftasıyla beraber yazar mısınız😍
NilayRuya Dileknur-1005 benimde tahmini 24 Mayıs yani bayramın bitişi ☺️ tam bayram edicez valla o zaman inşallah ☺️
2miniginannesi Dileknur-1005 ben tam 20+2 günlük şu an tam bayrama denk geliyor ama sezaryen olacağı için bir hafta erken olur muhtemelen
Karadeniz61 Dileknur-1005 bende 20+4 benimde şuan tam bayramın birinci gününe denk geliyor gibi gözüküyor 😂