ftsbthn 26+6 haftalik hamileyim midem bogazimda geziyorum sanki.. bogazimi sıkıyolar gibi oluyo mide yanmasi icin ne yapabilirim ılik süt icmek dısinda 😏
Yldz3 ftsbthn valla direk dolaptan soğuk sütü içiyordum rahatlatıyordu başka bi çözüm yolu bulamamıştım ben hala bile arada oluyor yediklerimden dolayı süt eksik olmuyor dolapta
Busraturkmenn1 ftsbthn doktoruna danis canim ben 35+4 oldum 2 aydir devam ediyor mide yanmalarim ve asiri dayanilmaz hal aliyor. Ben rennie duo isimli surup kullaniyorum o olmasa aslaa yasayamam gibi bisey suan🙄
ftsbthn Yldz3 sut tuketemiyorum yani normalde de icmem hic hoslanmiyorum hoc midem agzima geliyo canim sagol
Nesli61 Bende şuan aynı sıkıntıyı yaşıyorum. 20+0 haftalık hamileyim. Uyumada uyuyamıyorum. Kalkıp soğuk süt içtim. Şuan biraz daha iyiyim.
Gulsmm ftsbthn teşekkür ederim denicem mutlaka 🥰 bu aralar felaket olmaya başladı rennie de kesmiyor gibi sodaya yüklendim bende . Ama mandalina iyi fikir 👍🏻 🤗
E-v-A101 Ayssmom tavsiyenin böylesi 😁😁😁 benim bu saat oldu. Hala miğdem ağzımda bi uyusam geçecek biliyorum ama uyuyamıyooooom 😭
Cennetulmeva E-v-A101 benimde öyleydi bugün akşam yemeğinden sonra . Az önce biraz ayva yedim inşallah vardır evinde 😞 iyi geldi sanki şuan
E-v-A101 Cennetulmeva ayva var ama ben elmadan yana kullandım tercihimi. Biraz daha. Oturayım bakalım geçecek mi Eşim uyuyup uyanıp sen hala uyumadın mı diyor yok senin uykunu kıskanmakla zaman geçiriyorum diyorum 😁
E-v-A101 Ayssmom daha yeni bi elma yedim geçmezse bi yarım saat sonra içerim artık İnşllh geçer yaa 🤦♀️🤦♀️🤦♀️