Gamze1duru Allah’ım hayırlı evlatlar nasip eylesin canım benim sakın üzülme. Benimde enfeksiyon kaynakliydi olmamıştı. Her namazımda secdeye yüzümü koyduğumda ağlayarak kilardim namazimi. Rabbime her namazımda dua ettim. Her fırsatta tesbih çektim namaz kıldım dua ettim. Rabbim duamı kabul etti sonunda. Başta kaybedecektim düşük tehlikem oldu 4 ay boyunca neler çektim. Ama sonunda Rabb’im hakkında hayırlısıysa veriyor. Emin ol gerçekten içten istediğin zaman Rabb’im onu sana nasip ediyor♥️Bak bir de biliyorum zor olduğunu ama uzulmemeye çalış. Dua ederken Allahim bana evlat nasip et diye eksik etme duani. "“ALLAH’im ben sana sığınıyorum, yanlizca senden medet umuyorum, sen vaktini de bilirsin hayırlı olanını da. Sen bana hakkımda hayırlısıysa ve benim için ne zaman hayırlı olacaksa bir evlat nasip eyle ya Rabbim”"diyerek dua et. Yani senin için hayırlı olan vakti de en iyi ALLAH bilir. Ben her duamda Allah im hakkımda hayırlısıysa nasip et dedim. Hayırlısı değilse zaten Rabb’im belki de şuan da senin kötü bir şey yaşamani engelliyordur. Birde o tarafından düşünelim. Bak ümidini kaybetme. Başta bende çok üzüldüm çok ağladım. Diyorum ya namaz kilardim hep gözüm yaşlı. Ama Allah’ım hepimize Salih evlat nasip eylesin. Hayırsız evlat değil, zamanında hayırlı evlat nasip eylesin hepimize.🤍Sanada En hayırlı olanından evlat nasip eylesin güzel kardeşim senin için dua edeceğim. ♥️Sende Rabbinden hep hayırlısını iste🙏♥️