Bende hep sol tarafıma yatıyorum ama bi şekilde sırt üstü dönüyorum uykumda. 35. haftadayım en rahat sırt üstü yatıyorum ama zararlı diyenlerde var diğer yandanda bir doktorun konuşmasında dinlemiştim vücut öyle akıllı bir sistemle işliyorki uygun pozisyona kendi giriyor zaten demişti çokta strese gerek yok uykular haram oluyor sonra döndüm döncem düşüncesinden