Merhaba hanımlar ben şuan 14+2 haftalık hamileyim. İki göğsümdede toplam 7 adet kitle var. Acaba hamileliğimin ileriki süreçlerinde bana sorun yaratır mı? Veya emzirmede sıkıntım olur mu? Şuan ağrım vs yok ama göğüslerim şişmeye ve çatlamaya başladı. Kitleleri olup emziren anneler varsa veya bilgisi olan yazabilir mi?