Elo1 canım sol tarafına yat. Sağ tarafına yatınca yorgun uyanirsin zaten. Hamilelikte en iyi yatış sol tarafa internetten bir bak istersen. Donersende bişi olmaz sıkma canını ben ilk zamanlar sağa yatmak sağlıklı diye hep saga yattim hep yorgun kalkiodum meğer hamilelikte tersi oluomus