Meriwa Merhaba ben yurtdışındayım, burada baştan doğuma kadar sizinle sadece ebe ilgileniyor, kendine ait ofisi olan yada evinde bile bakan. Her seferinde hastaneye gitmiyorsunuz, yani sizin özel ebeniz, istediğiniz an yanınızda, doğum başladığında da hastaneye geliyor yanınıza, doğumdan sonra da eve gelip bebeğin kilosu, emzirmen falan herşeyle ilgileniyor. Onu aradım burada özel doktorunuz yok ebeniz var.
Bana tekrar olursa haber vermemi söyledi, ve dinlenmemi söyledi, çok şükür sabah olmuştu şuan akşam üzeri ve tekrar olmadı🙏🏻 Ayrıca kırtasiyeye veya eczaneye giderim teşekkürler☺️