Rojda-19 kesinlikle spinal, Allah nasip ederse bende spinal olmayı düşünüyorum son 5 günümüz kaldı nasipse 🙏 genel sezeryan olan bir akrabam vardı saf gibiydi anestesi etkisinden dolayı, kaç saat uyuşukluğun geçmesini falan bekledi, ve bebeğinin doğumunu görmedi, bence spinal çok daha güzel