25+5 olduk Allahın izniyle❤️❤️
canimoglum1 aynıyız programa göre benım sezeryan oldugu ıcın hatta ıkı hafta erken
canimoglum1 son 100 bizimde 🤗😍
Bizde 31 şafak 😊
ebru345 çok az kalmış maşallah☺️
Son 84!
Hayat1234 😍😍
Aynııı haftadayızzzz 😅😅😍
Damlaszgn çok heyecanlııı😍😍
Mart2021annesi sezeryan olduğunu bu haftada nasıl karar verdiniz peki ?
canimoglum1 ıkıncı bebegım ılkı sezeryan
Mart2021annesi ilki sezaryen olunca ikinci normal olmuyor ozaman değil mi?
canimoglum1 olabılıyor denılıyor ama bence gerek yok
Son 94 bizimde çınarım gelecek 🥰🥰🥰