tbmn Zeynag Evet ben gidiyorum ve memnunum 38+5 olduk doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum ☺️ Son 9 günüm
tbmn Zeynag Sık sık kontrol ediyorum bulmaya çalışıyorum bu ara 3 defadır aynı doktora muayene oluyorum doğumum yaklaştı zaten 38+5 olduk ☺️