15 haftalık ikiz gebeyim yoğun kanamayla cuma günü hastaneye gittim doktor ciddi bir kanama alanı var dedi kanamalar hala geçmedi akıntı şeklinde devam ediyor kahve rengi ara ara koyulaşıyor böyle ağır bir durum atlatan annelerimiz hamile arkadaşlarım varmı gönlüme bir su serpin hersey Allah’tandır birde bana ve minik mucizelerime dua edermisiniz 😊