Feyzasebin1996 Kızlar Sultanbeyli de oturan var mı aranızda hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz acaba öneri tavsiye almak isterim 😉
Deryasevimli ZeynepYavuzefe bn karabük te oturuyorum ama dogum için nihan hanimin yanina gelicem bu 2ci bebegim ilk bebegim dogumdan 2.5 ay sonra kaybettim rabbim tekrardan annelik duygusunu nasip etti cok şükür dedim bu sefer nihan hocanin yanina gidim bakalım rabbim kimseyi ewladi ile sinamasin
ZeynepYavuzefe Amin canım benim Nihan hoca çok güleryüzlü tatlı bi doktor benimde 2. Hamileliğim çok memnun kaldığım için tekrar Nihan hocaya gidiyorum
Deryasevimli ZeynepYavuzefe ewet öyledir sag olsun cok ilgili bizimkiler hep nihan hocanin yanina giderler ordan biliyorum😇