mervayd1n Kızlar ilk gebelik valla tecrübesizlik çok zor , yatınca rahmimde öyle bi ağrı var ki şuan zor yatıyorum zor kalkıyorum özellikle geceleri hep böyle oluyor bu nedir böyle yaaaa 😏 normal mi bu durum
Asyakuzusu mervayd1n Benim de şu an aynı sıkıntım var. Forma bakayım dedim sizin yazınızı gördüm. İlk gebeliğimde olmamıştı. Ama şimdi sanki oraya biri bir kaç kez tekme atmış gibi ağrıyo. Ama benim 19+6
Minnaki_beklerken mervayd1n ben 34 haftaligim ama bende de oluyor. Ozellikle gece uyurken oluyor sanirim kalkmam istedigimde aci agri hissediyorum iyice. İki gundur bacak arama yastik filan koyuyorum daha iyiyim sukur. Deneyin isterseniz siz de😊
Svrisnm Bende de aynı sorun var 36. Haftamdayım araştırma sonucu öğrendim ki çatı ağrısıymış o hemen hemen her gebede oluyomuş 🤷🏼♀️
mervayd1n Svrisnm çatı ağrısı mı 😢 valla çok ağrıyor yahu ne yapmalı bilemiyorum da hiç anlam veremedim otururken falan bu kadar değil özellikle yatınca dayanılmaz bir hal alıyor
Svrisnm mervayd1n dönerken oluyo benimde bide üstümü değiştirirken bacağımı kaldırmamla ağrının girmesi bir oluyo 😓
mervayd1n Minnaki_beklerken bende koyuyorum canım ama inanılmaz hal aldı artık yaaa bu nasıl bir ağrıdır 🥺 yürürken falan çok Zor oluyor valla , neyse ki normal bir durum sanırım
Minnaki_beklerken mervayd1n bence de normal. Cok yazan oluyor cunku bu durumu 😊 saglikla vaktinde kucagimiza alalim da insallah unuturuz agrilari acilari 😊