Nefes123 Kızlar 36+2 deyiz. Normalde özele gidiyordum ama bir takım sorunlar yüzünden devlete geçmek zorunda kaldım. Tepecik kadın doğum hastanesi hakkında bilgi sahibi olan varmı? Yakın zamanda doğum yapmış önerilerinizi alalım 😊🙏
Fatos3547 Nefes123 doktorlar çok iyi ebeler dogduguna pisman ediyor hastane kirli pis hep suriyeli ve pandemi hastanesi daha gecen bi doktor covit den vefat etti
BilmemKacYilOldu Nefes123 cocugun için ordan uzak dur.dogum yapmaaaa ana kontrol e git.konsum yaptı dogum esnasında boynunu kırmışlar bebeginn ilk vakaları degıl zaten
BilmemKacYilOldu Nefes123 kesinlikle öyle uzak dur anam ordan gene bn yedigün tıp merkezi var oraya gidiyrm orası iyi