Helin6334 Notlara kaydettim artık bu cevaı çok soran oluyor diye. Hemen paylaşıyorm😍
Genel anestezide ağrı ile uyanıyorsun. Spinal de panik yaparsan hemen sedasyon yapıyorlar. Kafan bi dünya oluyor. Gülerek odana geçiyorsun. Uyuşukluğun geçene kadar ağrın çoktan geçmiş oluyor. Ameliyat olan benmiyim diye düşünüyorsun. Aralıklı ağrı kesici veriyorlar. Bi kaç saate ayağa kaldırıyorlar. 2.gün tamamen ayaktasın. 3. Gün artık kimseye ihtiyacın yok tek yürüyorsun. Ben işe bile gitmiştim. Yalnız doğum sonrası için lohusa korsesi al. Üzerinde hava delikleri olan cırtlı korse. Diğer korseler lohusa korsesi değil. Belde ağrı kalmıyor. Ağrı hissedenlerin olayı buna bağlamaları yanlış. Bence ortopedi doktoruna görünmeleri gerek. Çünkü hamile iken vücuda yük biniyor ve belde ağırlık oluyor. Kilo alınıyor sonuçta ve sonrasında bel fıtığı başlıyor. Ama bilmeyenler olayı bu iğneye bağlıyor malesefki. En konforlu doğum spinaldir. Tecrübe ile sabit. Şimdi 2.gebeliğim ve her şeyi bildiğim için doğum aşaması ile ilgili içimde tek bir korku dahi yok. Tadını çıkarıyorum. Rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻