Nurten MistarShiki bencede erken 11-14 haftalar arası ikili test yapılıyor detaylı ultrason için 18-24 haftalar arası uygun
Melisaaa MistarShiki Canım doktorum 18. Haftanın içindeyken yaptirmami söyledi. Ama bence de çok erkendi
MistarShiki Kızlar detaylı ultrason da bebeğin herşeyini bakıyorlar dimi ölçüler vs kordon a kadar ??
MistarShiki bebekkaradag doktorum başka bir doktorda yaptırmamı istemişti bugün yaptırdım bende erken diyodum ama acaba neden 13 haftada yaptırmak istedi ki kafama takıldı şimdi
Filizdogan Yok yapılıyor bende hem özele hem devlete gıtmıstım Ankara'da devlettekinde benıde 2li testten sonra detaylı ultrasona gonderdıler
gamzeozer16 Filizdogan iki testten sonra değilmi benide öyle yaptılar ama normalde diğer haftalardaymış sanırım detaylı ultrason
gamzeozer16 MistarShiki bende ikili testi 12 haftada yaptırdım dün sonuçlarım vardı sonuçlarım orta gruba girmiş 14+5 olduk dün detaylı ultrasona soktu baktı sonra tekrardan bi kan testi varmış ondan yaptırdı ama detaylı ultrasona öyle hemen sokulmuyo die biliyorum
Filizdogan gamzeozer16 evet canım 13 haftalıkken oldum ben geçen hafta gırdım iste bende şaşırmıştım arkadaşlarım 21 haftada mı ne gırmıstı ama gonderdıler benı memnunda oldum ama elını kolu çok güzel gösterdıler
gamzeozer16 Filizdogan banada bu sefer gösterdiler herşeyini ayrı ayrı cinsiyetini herşeyini söylediler cok sükür saglıklı ama ikili testimiz ortada cıktıgı icin tekrar kan testi yaptırdık inşallah sonuçlar saglıklı cıkar