bebisimm3 Adetimin günü geçti normalde her ay 10 15 gün önceden göğüs ağrım kasık ağrım olurdu şuan akıntı dışında hiç bişey yok acaba hamile miyim salı günü kan vericem ama başına gelen var mı sorayim dedim adetim düzensiz bu arada
Fadime_56 bebisimm3 umursama ama olumlu düşün kafaya takınca olmuyo ben umursamadım ama olumlu düşündüm hamilemisim
annee27 bebisimm3 bnm ilk iki bebegimde hic belirti yoktu bu defa gun oncesinde mide bulantilari fln oldu gunum gecnce test yaptim hemen cikti bugunde kan verdim. Bugun bir test yap istersen cnm
bebisimm3 gmzns işte acaba böyle olan var mı diye sorayim dedim canm çünkü her ay kesin hamileyim gögüslerim çok ağrıyor derdim ve negatif bu ay hiç bişey yok akıntım var beyaz yapıştırıcı gibi 🤮
gmzns bebisimm3 ya işte üşütmüşte olabilirsin ama o akıntı bendede oldu ama enfeksiyon da vardı neyden kaynaklandığı belli olmayabilir allah gönlüne göre versin inşallah
BerrusMom bebisimm3 evde test yap canım 2 tane al bi dene,benimde göğüs kasık ağrım olurdu,hala oluyor 9+2 haftalık hamileyim test yapmanda fayda var
bebisimm3 BerrusMom canım yok bende ağrı kii.. Her ay olurdu gebeyim sanardım regl olurdum şuan hiç bişeyim yok akıntı dışında yani belirti yok ne adet ne gebelik belirtsii ikiside yok uyku var bol bol 😂