Kizlar yeni doğum yaptım bebeğimi emziriyorum fakat dün geceden sabaha çok kötü şekilde göğüslerim şişti buna ateş ağrı kızarıklık da eşlik ediyor süt sagıyorum ama olmuyor dinmiyor sıcak su tarzı şeylerde uyguluyorum ama fayda etmedi çok aşırı sis oldugundan bebiş ucunu kavrayipta ememiyorda napicagimi bilmiyorum aşırı acı çekiyorum bilen biruleri varsa yardım edebilirmi ?