Nemur Başıma geldiğinde acaba benim gibi olan var mıdır diye çok araştırmıştım , aynı durumları bende yaşıyorum. İnşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde ve vakitleri geldiğinde kucağımıza alırız.30. Haftaya geldiğimde gece belimde inanılmaz bir sancı hissettim ve sabahı bekleyip doktoruma gittim . Zaten benim 25. Haftadan beri karnım çok sertleşiyordu magnezyum 2 doz kullanıyordum su içiyordum dinleniyordum gene de sonuç değişmiyordu. Doktoruma gittiğimde nst de düzenli sancı çıktı ama hiç kasıklarımda vs ağrı olmadı. Vajinal açıklığıma baktı ve 2 cm açılmam olduğu için hastaneye yattım nidicard 4 saatte bir ve endol fitil günde 2 kez kullandım .Ayrıca akciğer geliştirici celeston 2 doz yapıldı. 3 gün hastane de yattım Sancı azalınca eve çıktık ama gene de sürekli tedirginim yemeğimi bile yatakta kalkmadan yiyorum size tavsiyem sizde benim gibi imkanınız varsa yatın hiç oturmayın, karnınız sertleştiğinde dokunmayın .nidicart ile ilgili bilimsel bir makale okudum ciddi anlamda erken doğumu önlüyor anne için biraz yan etkisi fazla ama bebeklerimiz sağlıklı olsunda …