bukito ben de 38+2 oldum bu gece 🥰 valla bu zamana tık yoktu bende. Ama artık yataktan kalkarken kendimi top böceği gibi hissediyorum. Yuvarlanıvercem sanki bowling topu gibi 🤣 kasıklara ara ara kramp giriyor benim. Belime vuruyor bazen de. Ama sırtımın sağ tarafında bir yer var. Heppppp oraya vuruyor ya heppp yani. Sırt ağrısı mahvedicek beni. Ama sabrediyorum. Ona rağmen tüm işlerimi kendim yapıyorum. Çok iş yaptığım zamanlarda akşam ölümlerden ölüm beğeniyorum gerçi. Eşim bu duruma çok kızıyor ama benim elimde değil. Evi hazırladım bebeğim için. Temizledim, pakladım ve kimseyi almıyoruz şu an. Allahtan çok ağırlaşmadan bebeğimin tümmmmm eşyalarını yıkayıp odasına da yerleştirmiştim. Hastane çantaları da hazır. Bakalım ne olucak 🙈 Bir de bizimki 38 haftalık olmama rağmen 41 hafta ile uyumlu olarak gidiyor. Karın çevresi olarak yani. 3.900 daha şimdiden. Bu nedenle doktorum bana sezaryeni önerdi. Karın çevresinin büyük olması doğum esnasında sıkıntı yaratabilirmiş. Perşembe günü doktoruma gidicez ve sezaryen için gün alıcaz nasipse.. Çok isterdim normal olsun ama bir tosun paşa geliyor zannedersem 🥰