Canım benim hamileliğimin başından beri o kasık ağrım var hiç geçmedi şuan 23+4 haftalığım aynı senin gibiyim üstümü giyerken bile sancım oluyo ayağımı kaldıramıyorum pek yukarı doktorlara sordum bir sıkıntı olur mu diye olmaz dediler idrar kültürümde temz çıkmıştı sırf bu yüzden yaptırmıştım