Bebegmibkliyrm Kizlar bu programda tahmini dogum yapacaginiz tarih gosteriliyor ya. Peki doktorunuzun dogum icin verdigi gun ile bu programin verdigi gun ayni mi veya arasinda kac gun fark var
NaimeYilmaz Bebegmibkliyrm Son adet tarıhınızı dogru gırdıysenız doktorunuzda uygulamada aynı tarıhı verır
DidemYldrm Bebegmibkliyrm doktorum 37 den sonra olan tüm doğumlar normal Doğum dedi gebelik tahmini 40 gündür canım o yüzdem normal Doğum isteyenler için ne zaman geleceğini sadece allah bilir ☺ Sezaryende (isteye bağlıda) sen seçiyorsun gününü ya da doktorun karar veriyor 🤗
CemaLefe Son adet tarihini doğru qirdiysen doktorla aynı qunu söylüyor canım bizzat senin qibi bende şüpheye düşüp takip etmiştim doğru cikdiqini ordan biliyorum
Berkaysmom Burasi adet tarihine gore doktorda gelisimine gore tarih beriyor sezeryansada planli oluyor tabi ama genelde gelisimini tamamladysa geliyorms doktorum oyle dedi
Handemre Kenanizm18 bebeğim bölümünde kaçıncı haftada olduğu yazıyor altta Doğuma kalan süre şeklinde belirtiyor 🐬
Yildizim Benimkini doktor adet tarihimi baz almadı gelişimine göre ultrasonu baz aldı çünkü bana da geç döllenme olmuş dedi
adm Daha Fazla-Takvim yapıp doğum yapacağınız aya gelirseniz takvimde beklenen doğum gününü görebilirsiniz.