Benim 2li çok güzel çıkmıştı 4lu tarama sıkıntılı çıktı diye moralimi bozdular benim neler yaşadım inan zehir ettim hamileliği kendime Su an 1 ay falan kaldı doğuma ve hâlâ kafamda soru işareti ya bebeğim sağlıklı değilse korkusu anlatamam icimi ha bu arada 2 kere de ayrıntılı ultrasona girdim işin de iyi proflarda genetik te sorun yok dediler sadece kalbin sol tarafında parlaklık vardı o da tek başına bisi ifade etmiyomus kısaca yalnız değilsin bu testlerle en güzel dönemimizi zehir ediyolar