cryingbaby Drnirem kuzenim ikiz dogum yapti ustelik premature ve biri sikintili dogdu, bagirsak amlyti oldu. Tum sureci gazide oldu 52 gun hastanede kaldilar, hergun ayni sekilde ilgilenildi 🤲🏼
Drnirem Gmzbrl anladım bende hiç bir yerde randevu bulamadığımdan oraya başladım ama çok memnunum baya ilgilenıyolarlar
Gmzbrl filizzx hiç bi ücret almıyolar poliklinik bölümünde. Asistanlar bakıyo ama gayet iyi ve bilgililer bir sorun olduğunda bebek veya anne ile ilgili gidip hocalarına danışıp öyle yönlendiriyorlar zaten