Merhabalar hanımlar ben 38 haftalık gebeyim sorum şu su veya nişan gelmeden doğum sancısı yaşamak mümkün mü acaba başlangıçta? Özellikle belimin solundan daha çok vuran kalçama doğru yayılan hafif şiddetli ağrım oluyor 15 dakikadır ara ara ama su nişan vs yok ilk gebeliğim merak ettim sormak istedim yalancı sancı olsa bile öğrenmek istiyorum 🙏🏻