Kubraaka2 Kızlar başım döndü bugün panikledim 21 haftalık hamileyim komşum şekerimi ölçtü ve 251 çıktı çok mu yüksek sizce gebelik şekeri yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor ? Ne yiyip ne yememem?
Yaagmurr Kubraaka2 canım tokluk mu bu baya yüksek çıkmış doktorunla görüşmelisin bence normalde 140 geçmemesi gerekiyor
Yasmink Kubraaka2 çok yüksek diyet veya insülin benim de gebelik şekeriyle başım dertte acil diyetisyene gidin derim ben
melikeyakisiklii Kubraaka2 gebelik şekerim vardı sol gözüm kan topladı dikkat ettim hamileliğim boyunca bir sıkıntı yaşamadım canım çok şükür
ZehrasMom Kubraaka2 bence direk doktorunuzla bi görüşün en iyi yanıtı size o verecektir takibi yapılması gerekiyor çünkü gebelik şekeri varsa gerekli tedavi ve diyet uygulanmalı
masalkusum Kacıncı saatte ölçtunuz yemek yedıkten sınra 2 saat sonralı ölçümde 140 olmalı en fazla hemen ölçtüyseniz o yüzden yuksek olabılır
kucuktospam Canım arkadaşlara katılıyorum direk doktoruna git en kısa sürede senin tek başına üstesinden gelebileceğin bi değer değil allah korusun bana da yüksek geldi
Bebek-geliyor Kubraaka2 tokluk yada açlık fark etmez yüksek çıkmış. 24. Hafta öncesinde de gebelik şekeri olabiliyor en yakın zamanda doktorunuza gidin. ben 24. Haftada yükleme yaptırdım şeker çıktı diyet ile düşmedi şimdi insülin kullanıyorum diyet yapıyorum sınırda çıkıyor.