Melo24_ ben reflü yatağı aldım. Çok kişi önerdi bana. Sevi bebe reflü yatağını tercih ettim ama hepsi benziyo birbirine. Anne yanı olarak da joie kubbie yatak aldım. Büyüdüğünde de kullanabilsin diye. O yatağa sığmadığında artık yatak alırım 1,5 2 yaşında fln😁 oda takımı da almadım. Şimdilim kendi dolabımızda ona yer ayırdık👍🏻