31 haftalık hamileyim 2 ay öncesine kadar ilaçları vitaminleri mi düzenli içiyordum ama son 2 aydır çok nadir içiyorum bıraltımda denilebilir Allaha şükür kızımın kilosuda iyi yemekten eksiklik yapmıyorum dr. İlaç ve vitamin içmesem bi sıkıntı olur mu