Eduger ifakatt96 belliki daha çok yeni benimde böyleyi 3 gün boyunca ard ard yaptım daha belli olmaya başlamıştı 4.gün kan verdim 3 haftaşık hamileymişim🥰🙏
ifakatt96 Eduger inşallah benimde öyledir 🤲🏻 Yarın kan vermeyi düşünüyorum çıkar demi kan testinde canım
Ayca12345 ifakatt96 2 gün sonra bir daha yapın biraz daha koyulaşır çizgi. Benim de böyleydi hayırlı olsun 🙏🏻 Hamilelik başlangıcı demişti doktorum böyleyken. Kan testi yaptırmalısınız 🌼🌼🌼🌼