Minnosunannesiii yapmistir canim.Ekrandan seciyor ilk yapilmasi gereken testleri.Biyokimya,Hematoloji ve idrar.Bunlarin iceriginden olan tum testleri yapiyorlar.Yani ben resim atarim ama bu 31 haftalik testlerim.Belki bu zamanlarda yapilmasi gerekenler ayri oluyordur.Ama her saglik ocagi gerekli testleri hep yapiyor.Ben saglik ocagina gidip hamile oldugumu soyleyince kan testi yaptiralim demisti.Degerlerine bakalim.Bu sekilde gerekli tum degerlere bakmislardi.