Tuba04 ilk 2 ay bir mide bulantısı yaşadım. Prilamla hallettim. Birkaç kez bacaklarımda kaşınmalar oldu eşim buzla ovalıyordu o iyi geldi bir daha yaşamadım. 32 haftalık hamileyim bu zamana kadar yukarıda yazdıklarımdan başka hiçbir şikayetim olmadı. Tabii bir de kilo aldım. 🙈 bu 32 haftada ev topladım, ev taşıdım her hafta sonu dip köşe temizlik yaptım, yemek şu bu derken bazen hamile olduğumu bile unutuyorum. Çok şükür oğlum hiç zorlamadı beni. Bende olumlu bakıyorum. Stres ve kötü ruh halinden uzak bir hamilelik geçiriyorum buna borçluyum sanırım.