Valla eskiler beni tembihlemişlerdi mutlaka yırtık falan olursa dikiş attır , ileriki zamanlarda oturup kalkarken o boşluğa hava dolduğu için vort diye ses çıkıyor 🤣 mübarek benimde öyle bir yırtıklarim oldu ki afedersiniz arka delikte bile dikiş var , sağ tarafta epizyo dikişi var ona rağmen maşallah ebe çok iyi dikmiş, kız gibi derler ya o hesap