Blueblt Şikayetlerinizi öğrenebilir miyim arkadaşlar ? Bende tuvalet dışında bi sorun yok nerdeyse arada midem bulanıyor sadece ama kusacak kadar değil. Siz nasılsınız ? 💕
Egeymen Blueblt 9+6 yız biz de 😍 sabahları aşırı öğürme oluyo ama çok şükür prilam la onu baya Bi azalttık onun dışında Bi şikayetim yok bazı günler çok enerjiğim bazı günlerse yattığım yerden kalkasım gelmiyor öyle karışık Bi ruh hali 🤷😂
BegumIscanTunc Blueblt 9+5 haftalığız ama mide bulantısı, kasıklarda regli sancısı gibi bir his, iştahsızlık,baş ağrısı he birde şu pandemi döneminde evee hapsolmuşlugun verdiği mutsuzluk ve depresyon var başkada bişey yok 🤭
Egeymen Blueblt gece gözler faltaşı gibi açık sıfır uyku ama gündüz devrildiğim yerde uyuklama modu aktif 😂