Antalyadan yazıyorum normal doğum hikayemi..
24 aralık gece 11 civarı sancılarım ağrılarım vardı hatta post açmıştım gerçek şancı mı diye.. sancılarım başladığı gibi güzel bi duş aldim azalmıştı uyudum gece ara ara vuruyordu sancılar eşime uyu bisi olursa uyandircam dedim.. oyle böyle sabah oldu eşimi ise uğurladım uyuyamadım saat 8 de sancılarım 5 dk bire düştü eşimi aradım yavaştan gel dayanamiyorsam zamanı geldi dedim çünkü acı eşiğim yüksek çok şükür.. eşim geldi saat sabah 9 hastaneye gidene kadr sancılar 3 dk bire düştü acilden girdik 6 cm açılma olmuştu hemen yatış denildi.. eşim eve gelip eşyaları aldı ve bebegimiz 25 aralık 10 45de dünyaya gözlerini açtı kakasını yapmıştı ve başı yukarıdaydı ama yinede saglikliyiz çok şükür rabbim isteyen herkese hayırlı doğum nasip etsin insallah.. 3 bucuk yaşındaki oğlum ben sancıyla tekerlekli sandalyedeyken ellerimden tuttu benimle koşa koşa kardeşinin yollarına gittik çok duygulandım Allaha emanet olun🙏🥰🥰