Bnleda Merhaba anneler 3.trimester dönemine girdim kolumda ve parmaklarımda şiddetli derecede uyuşma sızı yaşıyorum geceleri hiç uyuamıyorum acaba benim gibi olan anneler var mı ve neler uyguluyorsunuz