svdmm16 Ben tesadüf denk geldim postunuza ben hamileligimi onunla geçirdim canım doktorum diyorum. İyi ki onunla geçmiş bütün süreç. O kadar seviyorum kendisini. Beni o kadar güzel bilgilendirirdi ki hamileliğim suresince çok fazla birşey sormama bile gerek kalmadı.