ADamla Sağlık Bakanlığının hamile annelere gönderdiği hoşgeldin bebek bakım paketi hakkında bilginiz var mı? 6. ayda falan gönderiliyormuş, bilgili gebeler beni de bilgilendirebilir mi? 🤗
Safisss ADamla Ben oturduğum ilçenin Belediyesi’nin gönderdiğini biliyorm o da başvuru yapınca, sağlık bakanlığı ilk defa duydum ☺️ bakayım bir
Ikincibebekannesi ADamla belediye de yardım yapılıyor diye biliyorum sadece bende baş da olan adam degisince benim bebeğime vermemişlerdi o yardim kaldırıldı yani ama başka şehirlerde bilmem
Hd8 ADamla sağlık bakanlığını ilk defa duydum belediyeler yapıyor diye biliyorum yaşadığım şehirdede doğunca başvuru yapılıyor
Kadze ADamla bana gelmisti belediyedendi sanırım yada bakanlıktan emin dglm. içinde küçük bir Dalin şampuan Dalin Bebek yağı bebek hatıra defteri bir tane alt açma örtüsü birde pişik kremi vardı galiba öyle bi paketti
Safisss ADamla Evet olabilir şimdi baktım. Pendik’te başlamış ilk ve şimdi Tuzla’da da var İstanbul’un ilçeleri ☺️
ADamla Safisss ben de avcılardayım bir araştırayım burada oturup alan arkadaşım var ama onun da bayağ olmuş alalı
ADamla Hd8 sağlık bakanlığı başlatmış bunu arkadaşım o şekilde söyleyince ben de internetten baktım sağlık bakanlığı yazıyordu
Safisss ADamla Şimdi ne durumda bu Paket diye online müşteri hizmetleri ile konuştum 😂 kovid den dolayı geçici durmuş 🤦🏻♀️
ADamla Safisss şaşırmadım 🤦🏻♀️ kimi belediyeler 6 aya kadar veriyormuş galiba doğumdan sonra bakarız artık 😂
Kadze ADamla İstanbul’dayım belediye göndermişti şimdi hatırladım ama kızım 5-6 aylık falandı o paket geldiğinde nette gördüğüm o içinde herşey olan paketlerden değildi zaten her belediye yapmio bunu sanırım içeriklerini de belediye kendi belirlio haberlerde gördüğümde atesolcer bez vs herşey vardı ama bana gelen basit bı paketti azonce tekrar baktım belediyeler kendi uygulama yapıyormuş heryerde yok yani sanirim