Ikincibebekannesi Benim oğlum sağımdaydı hep orda olurdu şimdi solumda bir his geldi ve test yaptim şuan 2 ay içindeyim ve hala solumda his ediyorum bakalım hayırlısı olsun 🥰
Kaderr22 Fadmkm hareketleri şuan genel olarak sağda canım 24+2 yim ama ilk 3 ay boyunca doktor da ultrasonda bakarken hep sol kasığıma baktı bende ağrılarımı orda hissediyodum zaten🤗 teorilere takılma bence yumurtalık nerde çatlarsa bebek orda tutuyor 🥰
Altugba Bu tarz seylere inanmayin artik lutfen 😁 bizim minik sağda ve kız oglumda sağdaydı bunun cinsiyetle bir alakasi yok 😌
Esenhafsaduru Fadmkm ben ilk bebegmi solda hissettm kızdı. Smdi ilk zamanlar sagda hissettm erkekmiş. Bende tuttu 🤭